mandag 22. september 2008

Eventyrfabrikken

Her kommer litt nye bilder:-)


Idag var Odd Gunnar, Wenche, Lukas og jeg på eventyrfabrikken og koste oss.

Fikk klatret fra oss litt :-)




Familien Steen Lunde


Pappa og Lukas koser seg:-) Blir sliten av å leke hele tiden.

Jeg stod modell der når den ble laget:-) hihihi
________________
Vi fikk alle være konger for en LITEN stund :-)
Lukas likte seg godt her også han :-)

Hvor er bikinien nå??

Ligner vi? :-)

Takk for en koselig tur Odd Gunnar, Wenche og Lukas:-)

4 kommentarer:

HjemmeKoz sa...

Neimen se her... bildene alt jo.
Du er rask.
Moro du ble med :)

Anne Grete sa...

ja det må jeg si! Nå var du flink Vibeche! Så ut som om dere hadde det koselig! Og det bildet ditt har jeg jo allerede kommentert ;)

Øyvind sa...

Det med tigern der var jo artig da! Pent malt :D

Hadde ikke det dyret vært kjøttetende skulle jeg gjerne skaffet meg en sånn kjøter.

Øyvind

. sa...

Fine bilder Vibeche! Morro at du oppdaterer! :D

Stooor klem!