torsdag 3. november 2011

LURINGEN :-)

Vi har to gutter som er veldig flinke til å legge seg her i huset :-) Og bamsene sine elsker de:-) Men noen ganger er det morsommere å lage hytte. Kom inn på rommet her ikveld og da hadde Johannes det veldig gøy:-)

Han lå å småskravlet under her..

Sånn var han når jeg tok bort bamsen..
Mamma ordnet litt opp da:-)
Daniel legger bamsene sine sånn når han vil kose:-)
Og snart sov iallefall Johannes, med bamsene godt plassert:-)
Kommer flere bilder snart:-) Var jo 3 mnd igår, tiden går fort asså...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlige bilder! :D Syns de har forandet seg mye siden sist jeg så de :) De er skjønne altså!

-Rebecca

Anne Grete sa...

Så hærlig Johannes var på bilde nr 2 :) Deilige gutter!

Koselig å være med dere idag! Også gleder vi oss til søndagen :)

Stor klem fra tante Anne Grete!

wenche sa...

Åååååh, tante`s gutter det :)
*nusse-nusse*

Anonym sa...

Åh, de er så utrolig skjønne, Vibeche! Jeg er heeelt betatt. :)

Sarah-L.

Vibeche sa...

Ja, var bare et sånt nydelig ansikt når jeg tok av bamsen der. Heldigvis rakk jeg å ta bilde. Johannes er en eneste stor sol om dagen:-) Daniel også, men spesielt Johannes. Litt senere ikveld fikk vi til vår store glede også den første skikkelige latteren. Johannes var først ute. Jeg løftet Daniel ned til han og spurte hvor brorsann var og han lo og lo. Etterpå kunne jeg ikke ta på han før han lo:-) Morro:-)

Vibeche sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Caroline sa...

Ntååå! Så nydelige, vakre, rene babyansikter! Helt utrolig skjønne gutter dere har, Vibeche!

Liker at du oppdaterer litt oftere nå:) Morro å følge med dere.

Ellen sa...

Så utrolig skjønne gutter.. Fantastisk. Og så fort tiden går.. Klem

Gina sa...

Så utrolig nydelige de er! Herlige bilder :D