torsdag 22. februar 2007

Ja, da har jeg også fått meg blogg!
Her håper jeg å kunne dele noen av mine tanker og ting som skjer.

Det første innlegget blir skrevet fra ”sykesenga”, her jeg hviler litt ut etter en hard natt. Mangel på søvn merkes nå ja, 3 dager / netter med enorme magesmerter begynner å ta på! Hadde jeg bare visst hva det er, men når ikke legen kunne finne ut av det heller, er det vel bare å holde ut.

Så sånn står det til i Skien for tiden!

Håper på snarlig bedring!:)

Et visdomsord til slutt:

”Å klage er som å sitte i en gyngestol –
du har noe å gjøre, men du kommer ingen vei.”

Nå har jeg fått ”klaga” litt, men jeg har ikke kommet noen vei da! :)

2 kommentarer:

Øyvind sa...

Du har ikke akkurat klaga mye asså. Er det noen som er positive når det trengs, så er vel du en av dem!

Blir morsomt å følge deg på bloggen!

God bedring, Vibba! :)

Anonym sa...

Hei Vibeche!

Nå fikk jeg sagt GOD BEDRING til deg!! Håper du er blitt litt bedre nå!

Masse klemmer fra Anne Grete og magen (Klauvs med v- hehehe)