søndag 25. februar 2007

Skitur :)


Når snøen laver ned må en jo benytte sjansen til å gå litt på ski. Men det var ikke blitt kjørt opp løyper, så det ble ikke så lang skitur... ...men litt fikk vi gått da!Får en ikke på skia med en gang, er det bare å gå istedet... :)Vi fant en ypperlig plass å slå oss ned...og med skia godt plassert og Trond- Vidar i full sving med å lage bål var det bare å slappe av og nyte livet :)

Wenche hadde ordna opp med pinnebrød, pølser, pølsebrød, kakao, kjeks, appelsiner, kvikklunsj, seigdamer på snøbrett osv ....
etterhvert ble det et lite og fint bål....grille er sosialt og trivelig...en får visstnok bra sangstemme av dette har jeg hørt? Er skeptisk til om det hjelper, har ikke hjulpet for meg noen gang iallefall! Men..... Blir spennede å se Trond - Vidar :)Seigdamer på snøbrett er visst det nyeste påskegodtet :) Merkelig nok smakte det helt likt som de vanlige seigmennene og seigdamene :)Litt knall og fall må en regne med....men hva gjør du der da, Trond - Vidar??? Kan nesten se ut som om du har slått deg, men det har du jo ikke.. du er fotogen asså:)
Min kjære søster Wenche og meg...
...og mine to kjære lillebrødre Trond - Vidar og Benjamin!



Vinteren er en flott årstid, særlig når det kommer snø:) (Sikkert ikke alle som er enig med meg i det, men) Så når en først er så heldig at snøen daler ned, må en jo benytte seg av det. Vi hadde en veldig fin tur ut i det snødekte landskapet idag, det er idyllisk med snø. Hadde nok håpet på en litt lengre skitur, men når ikke det var kjørt opp løyper og andre måtte gå i nedoverbakkene (smørefrie ski er ikke å anbefale). Så holdt det med en liten tur. Det her må gjøres snart igjen og da med nye ski, eller hva gutter?:)

3 kommentarer:

Øyvind sa...

Skitur.. Liitt skeptisk her. MEN! Jeg kunne gjerne blitt med på skitur hvis det hadde blitt bålbruk! Jeg digger bål!

Dere har tatt utrolig flotte bilder! Det må jeg si.. Sjarm :)

Anonym sa...

Åååå, det så koselig ut... jeg ville også være med... men jeg kunne ikke være med denne gangen...
Snufs snufs :(
Jaja, jeg er med neste gang!

God bedring videre!

Vi snakkes...

Hilsen søstra di... :D

Anonym sa...

Heisann Vibeche!
Gralla me blog:) Kjekt at du også har fått deg blog, så jeg kan følge litt med deg!
Så ordentlig idyllisk ut med den skituren - det er godt å væra saman me søskena sine innimellom, og bare være søsken liksom... Det blir altfor liten tid til sånt...
Og ellers takk for turen sist helg:) Det var alle tiders!
Gla i deg vennen!
Klem fra Renate