mandag 8. juni 2009

Besøk av David :-)


David overnattet hos meg fra lørdag til søndag. Er herlig å våkne kl. 7 om morgenen av en utrolig blid gutt:-) Skulle ønske jeg også kunne vært litt av den morgenfuglen jeg også og i tillegg vært så blid da :-)


David hadde fått nytt sengesett, med kaptein sabeltann på :-)

Vi måtte se litt på mormor og de 8 ungene :-)

Vi var hos bestemor og bestefar (mine foreldre)på besøk og da fant David ut at han kunne lage en båt av en melkekartong.. Etter litt arbeid ble det en flott båt. Her må den tegnes og skrives litt på :-)

Veldig stolt av den flott båten han har laget :-)

Så måtte den testes og det gikk veldig bra :-)

Vi fikk også laget litt kort.. David lagde noen flotte "arbeidskort" som han skulle ha med seg på jobb med pappa, sa han :-)

Takk for besøket David:-)
PS: Neste gang er det din tur til å sove hos tante, Håkon:-)

7 kommentarer:

Øyvind sa...

Artig:)

. sa...

Koselig da :D

Trond-Erik sa...

Høres idyllisk ut ;) veldig bra oppdateringer her for tiden. I Like.

JK sa...

Det så ut som dere hadde det veldig moro:D hilsen Jan Kåre :D jg sjønner ikke hvorfor jeg klikka på bloggen din jg.

Vibeche sa...

Hei Jan Kåre:-)

Så koselig at du kikka innom på bloggen min da:-)

Skal kikke på din også jeg..

Hilsen Vibeche..

Jan Kåre :D sa...

Takk så byr :)

Anne Grete sa...

Hei hei du! Hehe.. ;) Måtte jo inn her og gratulere deg!!! Detta har vi venta på!! Åååå som vi gleder oss!!

Vibeche <3 Simon

Så spennende Vibeche! Håper dere får en super tid fram mot bryllupet! Og etter også selvfølgelig!

Kjempe gled i deg!

Stor klem fra Anne Grete