mandag 1. juni 2009

Når det første kommer noen innlegg herfra på MANGE måneder, så kommer det noen også:-) hihi.. 
En flott dag i slutten av mai ble jeg spurt om jeg ville være med
 Anne Grete, David og Håkon på tur. Det ble en kjempefin tur til et flott sted :-)

David og Håkon med like arbeidsbukser, dere er tøffe asså :-)

Hvor er din sånn arbeidsbukse, Anne Grete?
 
Håkon utforsker naturen, gøy med forstørrelsesglass :-)

Hva de fant er jeg neimen ikke sikker på..

...Men jeg vet hva de voksne fant...
 
Her var stedet vi skulle til

David fikk låne kameraet mitt for å ta noen bilder, du har talent david :-) Selv om jeg er litt lett å treffe, så ble dette et veldig bra bilde:-)hihi


Når en har glemt kniv er øks fint å ha :-)

og pølser ble det..

Hva kan dette være tro??

Dette må sjekkes nøyere..

Det en skikkelig do jo.. :-) Æsj, sa Håkon bare :-)



Det var visst mange dyr i skogen der..

Håkon gjør klar geværet..

Så var det bare å skyte :-)

Et ypperlig sted til å leke de tre bukkene bruse :-)

Tante er veldig glad i dere David og Håkon :-) og deg også Anne Grete :-)

6 kommentarer:

Synne sa...

Så utrolig herlig:) Og et fantastisk koselig bilde på slutten der:D

Anne Grete sa...

Så koselig med oppdateringer herifra da! Men du kunne jo spart deg det øverste bildet av meg da... ;) hehe..

Men ja, det var en koselig tur! Bare å si ifra om du vil være med en annen gang også!!

Klem fra meg!

Cathrine sa...

Herlige bilder, det må jeg si :D
Så ut som en koselig tur :)

Anonym sa...

Dere må si i fra når dere er der, jeg rir ofte ned ditt:)

-Merethe M

Øyvind sa...

Hvor er detta hen a?:) Sprekt å ta skikkelig skippertak på bloggen nå. Morsomt å se bilder:)

Runar sa...

Skikkelig råtasser de der ass :) Alltid hyggelig å se bilder. ;)