lørdag 6. juni 2009

Tur til Follaug dyregård


Den siste dagen i mai var det et strålende vær :-) Noe det var i hele pinsehelgen.. Da dro Wenche, Odd Gunnar, Lukas og jeg en tur til Follaug dyregård.
Kommer endel bilder på dette innlegget, koselig med bilder:-)



Is må til på sånne varme dager som denne :-)

Lukas kjører gråtass traktor..

..ganske konsentrert :-)

Trampolina var noe av det morsomste syntes Lukas :-)

Du var kjempeflink også da :-)

Noen ganger gikk det sånn...

..her satt jeg...

...nei, opp igjen :-)

Sandkassa var også gøy :-)

og sklia...




Skulle det bli behov var det mulighet for det..

Var mange spennende dyr å se på her..






NEI, jeg får vel oppføre meg litt ordentlig når det er fotografer tilstede :-)

Hmmm.. hva ser dere på??

Jepp, jeg var hos dyra jeg også :-)

Lukas også.. kanskje de vil ha litt vann??

Tør jeg det her da, mamma?

ok da :-)

Endelig her kan jeg sitte litt i fred...

...nei, hva skjer??

..åja, var jo bare en kanin jo :-)

Takk for en flott tur!!

6 kommentarer:

Øyvind sa...

Hehehe:) Det stedet var jeg også en gang med barnehagen faktisk. Veldig koselig sted:)

Artig bilde av Lukas på benken nede på innlegget asså:)

lukas sa...

Takk for turen tante :)

Torhild sa...

Så mange fine bilder :)

Så fin topp du har på deg Wenche... hi hi... =) Det var noe kjent med den!

Camilla sa...

Du har blitt flinke på oppdateringer i d sista Vibeche:) Kjekt å se bilder fra din hverdag!
Stå på:)
Klem

wenche sa...

Ja var ikke den fin a Torhild ;) ??

JK:D sa...

Mange morsomme dyr der :) hilsen Jan K. som hilste på deg hjemme hos Susanne:D